You can sleep with a gun When are you gonna wake up and fight

Nu har min familj åkt hem till Nyköping igen, Magda är på jobbet och jag är hemma, chillar, tvättar och myser allmänt. Isak har flyttat in alla sina grejer, Magda har inte flyttat ut sina. Man kan knappt röra sig i lägenheten, så det passar bra att chilla på samma ställe, så det är det jag gör. Sitta på golvet är kul.

Har hört rykten om att en arg officer är i stan och har krävt hämtning klockan 1900. Yes sir, we'll be there.

Kom just på att det är något jag glömt(?) Nånting med csn, nånting med pengar för att överleva. Himla kul, lånet växer and so does my closet. Älska det.

Det är i Luleå det händer. Nu ska jag göra lite kaffe, njuta av livet och fortsätta tvätta. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0