Sugar, we're going down swinging

Nu har vi tamebaskeme städat garaget! Sjukt kul. Det måste vi göra om. Att vi alla (alla utom Josef, han är nånstans i norrland och "smiter undan") var så duktiga (plus att Ma och Pa nu har semester, pappa har bara 587 telefonmöten kvar, typ, och "det är ju ingenting") firades med middag i hamnen. "Ge mig det dyraste ni har" var taktiken vi körde på, typ. Men gott var det, nu är jag mätt för en vecka framåt. Eller nej scratch that, ge mig en timme.

Kampen mot den fula luggen fortsätter. Tack frisör för att du gjort mig till överkammare vid 21-års ålder, typ. Det känns inte riktigt okej än, men som sagt ge mig sådär två till tre månader så har jag nog vant mig, eller så har det förhoppningsvis växt ut.

Snackade just med Magda, kvinnan i mitt liv. Jag längtar typ ihjäl mig tills vi ska ses. På onsdag, wiiie!



Kommentarer
Postat av: magga

joo, det vill du!!!!

2009-07-18 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0