Get me out of my mind

Riktigt, riktigt värd dag. Först klippning som sagt, den var ju lite av ett fiasko. Lite samma nivå som Riga, men motsatsen. Hon i Riga klippte inget, han i Nyköping klippte allt som kom i hans väg. Jag som vill spara ut håret till hollywood-svall (in my dreams) får vänta ett tag till. Men det är whatever, jag är inte så kräsen med hår, det växer ju ut. Men seriöst, VAD HAR HAN GJORT MED LUGGEN!? Jag gav TYDLIGA instruktioner, "Jag vill ABSOLUT inte att den ska vara för kort". Men som sagt, han klippte allt som kom i hans väg. Min lugg dödar.

Träffade Frida i hamnen på eftermiddagen (håret uppsatt och hårband). Riktigt mysigt att fika med den kvinnan. Det har gått alldeles för lång tid sen sist. Vi fikade, pratade, skrattade, uppdaterade och myste allmänt. Lämnade min bil i hamnen och drog vidare till stan (i Fridas ASsnygga bil) på projekt "leta kavaj till Frida". Tyvärr misslyckades det uppdraget, men det var en härlig sväng på stan med härlig tjej. 

Drog hem, åt en macka, tittade i spegeln och visste inte om jag skulle skratta eller gråta, tvättade håret och tänkte "det brukar alltid bli bättre när man får fixa det själv", blåste det torrt, tittade mig i spegeln igen och visste återigen inte om jag skulle skratta eller gråta, bad Ester göra en inbakad fläta i luggen, bytte om, mötte "diverse släktingar" i dörren och kastade mig i familje-bilen till hamnen och mötte upp Hilda, Therese och Ida. Hade en trevlig stund med arga blickar, skratt och cl. Kände mig dock som en dålig dotter som drar när släkt kommer och hälsar på, så jag blev inte långvarig utan drog istället hem och drack kaffe, åt jordgubbar och umgicks. Släkten vinkades av på gatan och i samma sekund det var utom synhåll kom nästa gäng; Isaks kompisar från Norrland dundrade in. Jag, Ma och Pa pallade inte utan drog oss undan och kollade på film. Det hela toppades med lite chips som middag. Älska så upptagen dag att jag glömt bort att äta mat, har bara ätit kaviar-mackor. Men chips är potatis, så det räknas typ som mat.

Som "Anonym" kanske fattar kommer inga bilder på den nya frisyren än, låt det växa sisådär 7 månader så återkommer jag. Fram tills dess kommer jag använda min favvomösa med följande text:






Kommentarer
Postat av: coolkatt_snygglugg_ab

DET ÄR SNYGGT MED SNYGG SUPERKORT LUGG hej hööö

2009-07-17 @ 23:34:58
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: therese

Huur har det gått med trädgårdsarbetet?

2009-07-31 @ 11:26:22
URL: http://teherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0