Visst känns det fint att va vid liv en dag till

Boka klipptid. Check. Klockan halv ett blir mitt hår som nytt. Wiiie. Klockan två är det mys i hamnen som gäller. Ikväll är det tröstfika, återigen i hamnen. Hörde också nå rykte om att diverse släktingar kommer hit ikväll. Såhär "fullbokad" dag har jag inte haft på länge.

Älska att alla vill ha våran lägenhet, det seriöst strömmar in folk som vill hyra, NU. Och det är ju asbra för vi vill bli av med den NU. Så det verkar som jag får bo kvar på porsön. B-e-a-utiful.

Gulle-Sara fyller år idag, så glöm inte att säga grattis till henne. Mer älskvärd person får man leta länge efter.

Nu ska jag och E kasta oss in till stan, bli en ny människa med nytt hår och kolla på mobiler.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ihåg att lägga upp bilder på resultatet :D

2009-07-16 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0