What difference does it make if I still want you

Jag älskar våran stuga. Mer fridfullt ställe får man leta efter. Vi kom hit för typ en timme sen. Har hunnit klippa gräs(?), pappa har fällt en träd med mördar-motorsåg(?). Våra grannar måste ÄLSKA oss.

När vi städade garaget hittade jag massa gamla skivor som ska lyssnas igenom när vi imorgon börjar resan mot Luleå. På vägen hit till stugan har vi redan hunnit med diverse Britney och en hel del andra klassiker. Älska att åka i två bilar (lång historia) så att vi kan lyssna på vad vi vill, hur högt vi vill. Mamma-tystnad-är-bomull-för-öronen-Nilsson åker i den andra bilen. Vi tar det the chill way och stannar i ö-vik och sover på scandic, så vi anländer inte till Luleå och Magdas öppna famn förrän på onsdag.

TrackID på telen är värt, btw. Nu ska jag bada bastu och sen ska E måla mina naglar, himla lyx med en lillasyster aka slav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0