I call shotgun

Om ca en timme avgår bilen mot äventyr; iPoden är laddad, CL på kylning och väskan är packad så jag är redo. Ikväll sover vi på scandic i Borås och imorgon når vi slutdestination Göteborg.  Wiie lets have a family-holiday. Sweeet.

Vi var just en sväng på stan. Jag lämnade tillbaka den ena t-shirten if you know what I mean. Hon i kassan bara skrattade och skakade på huvudet åt mig när jag förklarade situationen. Vadå, det kan väl hända vem som helst!? Vi svängde in på resebyrån också för att kolla på alternativ till våran kvinno-resa. Jag och E lekte mest, och tjejen som jobbade där blev typ en i vårat gäng och ville följa med på resan. Men det fick hon inte, vi ska ha QT mor och döttrar. Resan är i alla fall bokad, så den 1 juli drar vi till Riga. Älska att åka till Ggb komma hem, packa om väskan, och dra igen, Tyvärr mamma jag har inte tid att jobba, jag måste resa! Värt.

Sen stekte vi sönder uteserveringen på Hellmans. Esters projekt "Bli Rebecca" går framåt. Hon har nu i fyra dagar plågat i sig kaffe för att komma upp på samma vuxen-nivå som jag. Jag är stolt över henne.

Btw jag har hört att det brinner i Luleå. En av Max-restaurangerna är typ död. Inte så konstigt att det är värmebölja då.

Nu måste jag måla källargolv, vänta på att pappa kommer från jobbet, sen drar vi. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0