I could find me somebody else But I don't want to

Måndag innebär ny "arbetsvecka". Jag ooorkar inte. Efter att ha glidit runt hela helgen i Gbg vill jag bara fortsätta med det. Vädret är förhärligt. Älska sommarvärmebölja. Tiden går schjuuukt fort. På onsdag drar vi till Riga och är där till söndag. Veckan efter det har Magda semster och då kommer hon ner till södern. Sååå värt. Vi ska styra upp nåt och träffas i Sthlm. Ska passa på att träffa Sara också. Efter den veckan har ju typ halva sommaren gått. Crazy.

Shit vad jag vill åka på hultsfred. Jag som t.o.m. övevägde tält och inte dusha på 35 år. Vore fett. Men nej. Istället ska vi dra till Uppsala för mormor fyller 70. Det är väl iofs också kul, men orka att det krockar. Det bästa är att presenten från mamma och hennes syskon är att de ska måla mormor och morfars hus. Älska att vi, de oskyldiga barnen, också ska måla. HIMLA kul! 

Veckans måste är att klippa mig. Om jag inte gör det snart kommer kanske håret ramla av (?) nä det tror jag inte, men det är inte en risk jag är beredd att ta. Sist jag var hos frisören var när jag var hemma i Nyköping på jullov. Och det var ju ett tag sen.

Nä det här håller inte längre, jag måste ta tag i den här dan och väcka min syskon.

Kommentarer
Postat av: magga

jobbigt att jobba? kl var 11.45 och du har inte ens börjat!!!!

2009-06-29 @ 12:56:40
Postat av: duvetvemmagga

snegis. jag går och lägger mig nu! Vi hörs imorron! puss

2009-06-29 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0