I've got skills

Jag har tamebaskeme fått VG på min c-uppsats. Vad hände? Alla de timmar, dagar, veckor, månader, år (okej don't over do it) av blod, svett och tårar i centrumrestaurangen har gett resultat. Värt. Det firar jag med en Cl on the rocks with a twist.

Jag, E och mother var en sväng på Nyköpings bästa affär aka öppen hand och shoppade sönder den. Köpte en "ny" klänning och den glittrigaste tröjan ever, värt. Tack till den hippie som hade klänningen på 70-talet och tack till kattkvinnan som bestämde sig runt 1982 nån gång att gå på sin mans firmafest och ville vara lite fräääsch i en glittrig tröja som definitivt skulle göra att mannens älskarinna förstod att frun inte var någon dum idiot som man kunde lura. Va? Carried away. Det var iaf värt. E köpte nåt duttigt som vanligt, och fem galgar för fem kronor. Hon har snackat hela kvällen om vilket himla bra fynd hon har gjort. "Alltså Rebecca jag förstår inte, jag är en riktig fyndare" ...

Jag och E har just myst sönder Oppeby-altanen med musik, kaffe, kortspel och cigg (endast jag eftersom jag är den enda myndiga i sällskapet). 

Den hemmagjorda sushin var inte vacker, men det var stört god. Så jag är typ den nya sushimastern in Oppeby. Jag kan skriva c-uppsatser, göra sushi finns det nåt jag inte kan?!? Som sagt I've got skills.  


Kommentarer
Postat av: Sara Bäckström

Vilken härlig blogg :) Riktigt trevlig och kul läsning, puss på re

2009-06-16 @ 22:36:26
Postat av: magda

du är min favvo

2009-06-17 @ 00:32:52
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0