Lay where you're laying Don't make a sound

Härliga bilder från en härlig dag.



Härliga bilder från en härlig kväll. Middagen var en hit kan man säga. Äta kött, vara glad. Bättre service behöver man dock inte leta länge efter. Hela apelsiner i bananasplit, OTROLIGT intressanta diskussioner om area, skratta ihjäl sig, fota i alla vinklar, snilleblixtar från diverse familjemedlemmar följda av pinsam tystnad, äta från allas tallrikar efter att ha lensat sin egen. Jag äter sjukt mycket, btw. Det är verkligen ingen måtta! Men som sagt, mat i allmänhet är en favorit. Kvällens höjdpunkt var den omröstning jag höll i: Vem vill familjen helst ska gå från bordet, Rebecca eller Ester? Jag vann med tre mot noll. De tre som ville att E skulle gå var jag, Josef och Ester själv. Jag tror att hon missuppattade frågan... Man kan inte annat än att älska det här härliga gänget!



Imorgon bär det av hemåt igen. Sjukt värd helg än så länge som har inneburit mer kläder, lycka och skratt. Men även en rygg mindre. Sjuk smärta. Massera mera, tack.

Oh we're still the greatest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0