Summer in the city

Just hemkommen från en raggarsväng med Ma and the brothers. Äta på donken, sen handla sönder coop. Att bo i Norrland har satt sina spår. Tidigare hånade jag alla som åt hamburgare (på snabbmatställen) med bestick. Nu tillhör jag skaran som inte kan äta utan. OMG. 

Jag hittade just en hel kaffeböna i mitt kaffe(?) himla bra kaffemaskin. Den är för fläschig för sitt eget bästa.

Var tidigare en sväng i city. Mysig fika med mysig Hilda. Det var länge sen sist, men hey nu är det ju sommarlov! Älska att jag med mina "feta tillgångar" eller nåt, skulle ligga lågt med inköp eftersom att vi faktiskt ska till Gbg i helgen. Jag köpte en t-shirt som jag "faktiskt tänkt köpa jääätte lääänge" och "den är så himla värd man kan ha den till ALLT", och det är sant. Så den var jag värd. När jag sen kom hem och packade upp mina väskor och byggde en hemmagjord garderob i Es rum (efter att ha varit hemma i typ tre veckor) hittade jag en påse där den t-shirten redan låg. Jag har alltså redan köpt den utan att komma ihåg det, va? Den var ju verkligen jätteviktig för mig. Himla värt med två likadana.

Vädret idag har varit helt galet, värsta sommarbölja typ. Det är det fortfarande, går fortfarande i linne, sick. Såhär ser man typ ut när man njuter av sommaren i Nykpg och är fångad av en stormvind.


Kommentarer
Postat av: ester

fin bild

2009-06-24 @ 00:42:12
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0