Så så så vacker utan spackel

Har just kollat på film med E, Ma och Pa. Älska romantiska komedier, särskilt sånna som är meningen att 13-åriga tjejer ska gilla. Sånna är min pappas och mina favoriter. Wiie.

Imorgon måste jag ta tag i mig själv. Jag och E tänkte dunka oss till stan en sväng och kolla läget. Fm-sändare måste btw vara typ den bästa uppfinningen ever, efter hjulet och osthyveln såklart. Koppla in iPod 80gb och dunka genom Sverige typ. Jaha. Jag har inte sminkat mig på så länge att jag har glömt bort hur man gör, skit också. En nackdel med att jobba hemma, det är ju inte som att man behöver stajla sig för jordgubbslandet. Jobbigt imorgon när jag ska dra till stan. Btw älska att jag har handlat cigg på ica porsön typ forever och aldrig behövt visa leg, förutom en morgon då jag släpade mig dit innan jag "satt på mig fejjan" så att säga. Den gången fick jag tamebaskeme visa leg. Så för allas skull bör jag nog gå nån slags snabbkurs tills imorgon så att jag får tillbaka mina skills på det området. När Joakim Hillson sjunger "du är så vacker utan spackel" är det inte mig han sjunger till! Det är ju annars det ultimata då-vet-jag-att-jag-har-hittat-den-rätta-måttet. Säger en kille "du behöver inte sminka dig om du inte vill, du är vacker både med och utan" ja, då är det bara att gifta sig med honom dagen efter. Nä, en sån måste jag hitta. Alltså vad snackar jag om?! Ingen vet, nu måste jag sova och drömma om den perfekta mannen.

Over and out.    

Kommentarer
Postat av: magga

gå och lägg dig kvinna, du yrar

2009-06-18 @ 09:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0