I shake it your way

Orka sova. NEEJ, jag vill inte. Sova är sooo last year.

Bevittnade just ett slagsmål utanför vårat hus. Återigen var det den konstiga 16-åriga tjejen från dalarna och hon den heta 21-åringen från norrland. De slogs om en gul foppa-toffel tror jag. Konstiga människor, jag menar ett; vem vill ha en foppa-toffel och två; om man nu vill ha en, vem vill ha en gul?

Även kvällen har varit värd. Jag, the littlesister and M och P drog till min och Es favvo-restaurang aka den indiska. Sitta ute på uteservering, äga sönder med solbrillor, tävla i mobilspel och vara rädd för ankfamiljen vid fötterna är härligt. Sen drog vi vidare till hamnen för en kaffe, men det var för mycket folk för det osociala gänget så vi drog hem istället. Kastade oss in på ica precis innan stängning, skrattade åt konstiga saker, fotade allt vi såg, fick arga blickar och gick hem i paparazzi-fotoblixtar. Sen dess har jag och E suttit på våran lan-rad. Vi har uppgraderat oss till en soffa i stället för köket. Rikitgt skööönt. De enda avbrotten i sittandet har varit när vi gått för att hämta diverse drickbart, som CL och kaffe. När man jobbar hårt är man värd att ta det lungt har jag hört. 



Jag ångrade mig, jag vill visst sova. Godnatt och puss. Whatever biatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0