That's why they call me Mister Fahrenheit

Jag och Ester bakar cheesecake, eller Ester bakar och jag sitter och tittar på, himla bra uppdelning.

Vi drog en sväng på stan tidigare, inte sååå kul. Snacka om att stan är mindre än man kommer ihåg, jag menar jag är ju van med schtorschtan Luleå, eller va? De har byggt om överallt så jag virrade mest runt och såg rädd ut. Jag och pappa var på musikaffären där han spelade på alla instrument, jag diggade mest. Vi skulle köpa nya strängar till min gitarr eftersom E skulle "stämma" den åt mig och lyckades då pajja två av dem i ett slag. Hon har skills om nån, men hon äger ändå på gitarr. Älska familjebandet Nilsson-family. Ester och pappa på gura, josef på bas, isak på trance-konstiga-ljud, mamma på doa och jag på strålande skönsång. Shit alltså vilket härligt band. Nää men serri, jag älskar när jag, ester och pappa spelar och sjunger. Det är mysfaktor på hög nivå. När vi höll på härja med såg, hammare och spackel förut hittade vi gamla lådor med mina grejer från när jag gick typ i högstadiet. Bland annat en kassettband (oooh oldschool) där jag och min kompis sjunger när vi var med i en talangtävling, omg vilka härliga tider! Jag måste lyssna på den igen.

Smell yaa later


Kommentarer
Postat av: magga

snegis!! Sover du? försökte ringa dig tidigare! Jaja, godnatt& puss

2009-06-19 @ 01:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0