Uppe med tuppen, kinda

Wiihoo, bra start på den här dagen. Vaknade, och gick upp(!), när alarmet ringde. Har just avnjutit dagens frukost. Bara kaffet kvar. "Någon" som sover i "min" säng i "mitt" rum började snacka runt tre att "jag mår bra, jag mår bra". Jag vet inte om denna snackade i sömnen eller bara yrade allmänt. I dag ska jag pallra mig till stan, fika med Hilda är det som gäller. Kul! Målet innan det är att klippa gräset, som jag btw älskar. Eller nåt.

Igår diskuterade vi vart jag, Mamma och E ska åka på våran "tjej-semester". När man är sex personer i familjen, tre pojkar och två kvinnor och en liten flicka, är det bättre att dela upp sig. Jag och min mamma är ökända för att shoppa until vi droppar, och det är inte min pappa och mina brorsor. Så för deras egen skull är det nog bäst att de stannar hemma. För mig spelar det ingen roll vart vi åker, det enda jag kanske inte skulle välja är London där jag var tidigare i år, och jag har varit där tre gånger, men vad som helst annars, kör baaa! Vi får se vart det här slutar. Nu på torsdag drar vi ju till Göteborg, shopping-uppvärmning, kan man säga.

Nä nu måste jag gå ut på altanen och dricka upp mitt kaffe och lösa lätta korsord. Pliiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0