Sweet morning i the Stuga

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Ester, i sängen bredvid
3. Hur lång är du? 176
4. Vilken var den senaste film du sett? En om en pojke som trodde han var från mars
5. Vem ringde du senast? Magdalena
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kommer inte ihåg, palla sms på crazytele
7, Vad är dagens planer? Steg ett gå upp. Vi ska dra till kungenskurva en sväng, chilla och sen i kväll dra hem till nyköping
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om det är nåt man vill, typ fråga nåt föredrar jag definitivt att ringa, men om man bara "kollar läget" funkar sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta sen urminnes tider
10. När såg du senast din mamma? När jag gick ner nyss och hämtade nybryggt kaffe
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du idag? Jag har inte vaknat än, men jag öppnade ögonen halv elva när två föräldrar i den här familjen, jag nämner inga namn, väckte oss med piano och sång.
13. Har du någon gång hittat en katt? Va, nä vart skulle jag ha hittat den!?
14. Vilken är din favoritplats? Det är inte platsen, det är sällskapet som avgör
15. Vilken plats föredrar du minst? Samma här. Men havets botten vore ju kanske inte jätte kul vem man än är med.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har inte en aning, och det är det som är så härligt. Ett år till i Luleå, sen är jag helt öppen för förslag.
17. Vad skrämde dig som barn? Något som fortfarande skrämmer mig är "bubbliga saker" (?) Ingen kommentar
18. Vem fick dig att skratta senast? Lätt, Ester
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, orka stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Ju fulare, desto skönare
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, men använder två
23. Hur många landskap har du bott i? Fyra
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Håller inte på med sånt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ooooh knivigt :) Inte barfota, men nåt av de andra
26. Är du social? Om jag ska vara ärlig, jag har mina stunder, men skulle överlag säga att jag är ganska osocial
27. Vilken är din favoritglass? Glass är inte min stil
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa och, tro det eller ej, spara! Omg vad har hänt med mig!? Kanske säga fuck you till csn och "köra mitt eget race" så att säga.
29. Tycker du om kinamat? Det duger helt klart i krig
30. Tycker du om kaffe? J-A!
31. Vad dricker du till frukost? Juice och kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Nää
33. Kan du spela poker? Kan? ja. Vill? nej.
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det? Du kan kalla mig mysbega
35. Är du en beroendemänniska? Det skulle jag säga ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Noo
37. Vill du ha barn? JA!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej peppar, peppar!
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav är roligare med vågor, men pool är fräschare för där finns det (förhoppningsvis) inte djur
41. Vad spenderar du helst pengar på? Fika, cigg och kläder
42. Äger du dyra smycken? Njaaa, allt är relativt
43. Har du någon gång testat narkotika? Skulle hellre dö
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? CL, igår kväll
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ester och Magda, delad etta
46. Välj ett ärr på din kropp? Det fulaste är "under" hakan, som en hack
47. Vad har du för ringsignal? "Rap das armas". Orka den, nej, jag måste byta nån dag
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Säkert ... ?
49. Flirtar du mycket? NEJ, även om jag skulle vilja är jag way to shy för det
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Luleå
51. Kan du byta olja på bilen? Med lite assistans ja
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, tro det eller ej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Senaste boken var Groupdynamics in sport, men det är ju en skolbok så den räknas inte. "Åse" var den senaste skönlitterära tror jag
54. Läser du dagstidningen? Det hände en gång typ våren -03
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Jag är nog den som gör det mest av alla jag känner
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0