Jag glänser.

Bokstavligt talat. Jag har målat Es sängbord i guld, så jag glänser på diverse kroppsdelar. Härligt.

Ganska stekig dag måste jag säga. Älska att alla mina syskon har ett liv, utom jag. Men det är ganska skönt att glida omkring för sig själv, man tänker ganska mycket och det är ju bra. (?) Bra att styra upp diverse tankar. Jag skulle ha träffat LB ikväll, men ibland händer oförusägbara saker som gör att planerna ändras. Jag tänker på dig.  Så jag, Ma och Pa har haft en riktig QT-kväll i stället. Vi har varit och ätit, druckit kaffe och suttit ute på altanen och myst. Nu håller de på att sortera gamla "minnes-lådor". Har kollat ingenom gamla bilder och gamla tidningsutklipp. Alltså jag har ju tamebaskeme varit värsta hockeyproffset. Snacka om att jag hade mina glansdagar i Värmland när det begav sig. Härliga tider. Om jag ska vara ärlig saknar jag att spela hockey, sex år av spelande har satt sina spår. Men men, all good things must come to an end, eller nåt.



Back in the days och stek med puss-mamma

Kommentarer
Postat av: ester

fint bäver smile på bilden

2009-07-01 @ 00:01:03
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0