I'll need a credit card that's got no limit

Återigen en hård dag på stan. Vi är på hotellet nu och "tar igen oss" en stund. Fötterna värker, ryggen likaså, plånboken är ganska tom, men påsarna fulla. Heey det är så det ska vara!  Favoriten i dag är leopard-wayfarers! På med dem och livet blir genast lite roligare, jag looovar. Vädret är och har varit steeek hela dan.Vi har myst omkring på konstiga gator med roliga affärer. Äta sushi, stirra på konstig tjej i ful bröllopsklänning, dissa 3-försäljare, skratta åt solBRÄNDA brorsor, dricka kaffe, få komplimanger i rulltrappa och leka. Något positivt med mina mogna, stora och starka småsyskon är att i samma sekund som man inte orkar ta ett steg till är det bara att hoppa upp på valfri rygg och så bärs man till önskad destination. Himla bra.  

Vi var och kollade på nya mobiler förut, är i GANSKA stort behov av en. Har inte haft nån på typ en vecka, man är lite isolerad från omvärlden om man säger så. Mamma hade stor-plånkan öppen och mobil hade valts ut. Men den fanns inte inne! Åååh hata det, får vänta två veckor innan den finns i butik. ORKA! Får fortsätta kommunicera med omvärld och dylikt på fejjan. Eller jag får försöka övertala Isak om att överväga förlängd delad vårdnad på hans tele. Det löser sig säkert.

Nu ska jag byta om, gråta en skvätt p.g.a. ryggont, och dra ut och äta. Hej på rej, hej, hej.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0