And by protecting my heart truly I got lost in the sounds

Den här dan har varit hur bra som helst. Lite segstartad, men sen har det rullat på som i nerförsbacke, typ. Har målat källargolv varv 2, oljat in altanbord, hängt tvätt, lagat mat och fixat allmänt. Jag är numera typ schjukt händig. Det kunde man inte tro, men så är det. Typ hemmafru, eller hemmaman, jag vet inte. Förutom "hårt" arbete har jag även stekt sönder. Älska att lösa lätta korsord, dricka cl och ligga i solstol. Det är dock inte lite kul att steka själv, vart är fläcken när man behöver den?

Kvällen har spenderats i hamnen med härliga vänner. Riktigt kul att träffa Emmy, Carro och Viktoria igen, efter alla dessa år, typ. Stötte även på andra härliga människor. Älska sommarkvällar. Men orka med liten värld!!! Anonym berättade att hon träffat en kille, bla bla, och det visade sig att han är från Luleå och att jag vet vem det är!! Men iofs det är i Luleå det händer har jag hört.

Ester är btw en härlig tjej. Ester aka coolmoppetjej_snygg tycker tydligen att det är kul att köra fel. Två och en halvtimmes omväg är det senaste har jag hört. 


Kommentarer
Postat av: duvetvemmagga

hej gulliga skalle! Älska den här sms-funktionen på bloggen :) jag slutar halv tre idag så du kan ringa efter det!

2009-06-30 @ 06:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0