This is the place where all the junkies go

Magda, min trognaste läsare, jag ber om ursäkt för tidigare inlägg. Läste just igenom det och fattar fortfarande ingenting. Om jag inte var nykterist, skulle man kunna tro att jag var full. Förvirrad var ordet.

Idag är det inte lika fint väder som igår, men hey does it look like I care. "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Lets rensa i rabatterna! Sen är det dags att för första gången på typ två år duscha och ta på sig andra kläder än Isaks gamla mjukiskläder från 1992. Man vill ju vara lite freeesch när man för första gången på de två åren ska se människor som jag inte är släkt med. 

I morgon drar vi till stugan hela familjen för att fira midsommar. Det ska bli riktigt mysigt. Stugan är typ det mysigast stället ever, där finns det allt man behöver; en studsmatta, Internet, båt med wakeboard och vattenskidor, jordgubbsland, en sjö aka mälaren und so weiter. Det bästa med hela stället är att det ligger typ en halvtimme från skärholmen och kungens kurva, så att så fort man känner sig uttråkad kan man bota detta genom lite shopping. Värt. Den som säger att shopping inte gör en lycklig, vet bara inte vad den ska köpa.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0