OTROLIGT intressant del 2

Namn: Mona Rebecca Nilsson
Födelsedag: 15 sep
Ögonfärg: Fortfarande grön
Hårfärg: Blondie
Längd: Fortfarande 176
Höger/Vänsterhänt: Right right?
Värsta vana: Bita på naglar är kul
Stjärntecken: Jungfru
Dina skor är: För många för mitt eget bästa

Favoriter
Mat: Mat i allmänhet är en favorit
Godis: Allt Magda inte gillar, typ
Bokstav: Men daaah, R
Årstid: Höst

Vänner och livet
Vem av dina vänner är mest lik dig: Magda
Vem får dig mest att skratta: Ester
Vem har du känt längst: Alma
Vad är den bästa känslan i världen: Att vara lycklig daaah
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör skulle jag gissa 

Har du någonsin
Varit kär: Pass
Rymt hemifrån: Ja, kanske 374 gånger, men har dock bara packa väskan och smällt igen ytterdörren för att någon skulle komma efter, men ingen kom så jag gick in igen.
Föreställt dig ditt ragg naken: Men j-a
Skolkat: En halv tyska-lektion i i tvåan på gymnasiet är allt jag har vågat mig på. 
Sovit utomhus: Jaaa
Gråtit i skolan: Jag har nog gråtit lite överallt
Spytt i skolan: N-e-j
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Det är det enda jag gör
Sett en död människa: Nej
Ätit sushi: Forever
Varit på scen: Jaaa, har ett förflutet som stjärna! 
Retats: Men nej, jag skulle väl aldrig
Blivit nerslagen: Nää, inte vad jag minns

Du?
Svär: Nej, oftast inte
Tycker att du är attraktiv: Det går i familjen
Kommer överens med dina föräldrar: Det händer
Spelar något instrument: Alla instrument på guitarhero, och gura irl 
Äger en iPod: JA
Går till kyrkan: Ja, det har hänt
Dansar i regn: Livet är en dans så jag dansar alltid

This or that:
Pepsi/Cola: Cola Light i alla lägen
McDonalds/Burger King: Max
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Ge mig KÖTT!
Adidas/Nike: Adidaströjor i Kina är ju en klassiker
Kinamat/Mexikanskt: Libanesiskt
Kakor/paj: Inget, ge mig bara kaffe så är jag nöjd
Blind/döv: När jag nu får välja väljer jag inget

Kan du:
Gå ner i splitt: NEEEEEJ, stelare person får man leta efter!
Vissla: Nej, min enda svaghet, typ.
Blåsa en bubbla: Min favvosysselsättning
Rulla din tunga i en cirkel: Ja .. min favvosysselsättning2
Ha dina ögon i kors: Check
Nudda näsan med tungan: Check
Dansa: Magda gillar i alla fall mina uppträdanden
Äta vad du vill utan att oroa dig: Allt är relativt

Kommentarer
Postat av: magga

du är min favvo-dansare!

ps. jag skrev sms till ester om att du skulle ringa mig, kass budbärare. ds.

2009-06-22 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0