Like walking into a dream, so unlike what you've seen

OMG jag är knäckt. Trött som ett psykfall. Shit vilken dag, vädret har verkligen varit stek. Älska att spendera den i en bil, tack GG för AC. Vi stannade på nåt ställe utanför Borås som en härlig kille menade var "ett väldigt värt ställe", det var nåt outlet, det var inte värt. Det enda värda var tygpåsen aka min nya favvo-väska jag fick av pappa (jag vet inte om det var en hint eller nåt ..?). Den sammanfattar helgen ganska bra:



Åka bil är som sagt kul i strålande sol, eller kanske inte. Nån gång efter Jönköping däckade jag på Josef och vaknade upp när det var tre mil kvar till Nyköping av att jag nös (?). Sen dess jag nyst 3643 gånger. Helt sjukt. Nyser typ ihjäl mig. Kan knappt prata och är helt yr. Har tagit en till pollen-tablett, får se om det blir bättre för så här kan det inte hålla på. Pollen är inte min bästa vän! Ja ifall nån undra alltså... Det är iaf skönt att komma hem. Älska att våran städerska varit här när vi varit borta och styrt upp ett och annat, att komma hem till ett nystädat hus är aldrig fel.

Provade just spik-mattan. Det var ju .. eh ... kul. Spikmatte-experten mamma, efter att ha haft den i typ tre dagar, kom med många goda råd för att maximera upplevelsen så att säga. "Första gången ska man bara ligga i tio minuter". "Varför då?". "Nää det står så, man kan ligga på rygg, mage, sidan, på kinden..." Så avancerad nivå som kinden är jag nog inte redo för ännu. Nä nu måste jag fortsätta nysa. Tjingeling   

Kommentarer
Postat av: ester

jaa .. det var verkligen varmt idag ..

2009-06-28 @ 19:37:51
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0