Svettigt

Guten Morgen! Älska att typ sova ihjäl sig och vakna vid halv ett. Jag fattar inte vad som har hänt, så länge har jag inte sovit sen det gamla goda 90-talet aka min ungdom. Det sjuka var att jag fortfarande var astrött när jag vaknade. Men nu är det lungt, kaffet har piggat upp mig. Imorgon åker vi till Riga. Ska bli fett. Trots att jag varit i många europeiska länder har jag aldrig varit i någon av baltländerna. Det ska verkligen bli asroligt. Jag har hört att det är billigt, billigt, billigt och det är ju aldrig fel.

Alltså jag hörde ett rykte igår om att man på fejjan kan se besöksstatistik om man har nån speciell inställning. OMG! Isånna fall är det kört för mig. Vissa lär ju isånna fall tro att jag är galen. Visst, jag är en sann fb-stalker, men det behöver ju ingen veta ... Hoppas verkligen att det bara är ett rykte.

Värmen ute är sjuk. Man orkar knappt röra sig. Men hey på med bikini, hämta cl och kasta sig i solstol så behöver man inte röra sig sen.  See you in the sun, jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0