Yeah, guess who's back

Nu är det dags för en ny blogg som jag ska försöka orka engagera mig i. Eftersom jag jobbar hemma i trädgården denna sommar känner jag på mig att det kommer bli lite(!) tid över till annat. Har spenderat dagen med att klippa gräs, städa altan, dricka kaffe, röka, lyssna på musik och spelat mitt nya favvo-beroende spel på facebook. Givande dag alltså. Men man behöver "göra-inget-dagar" ibland.

Till helgen är det midsommar, undrar vad som händer det. Funderar på att bara umgås med familjen och grilla och sånt som man gjorde när man var liten. Ganska skönt att bara ta det lungt, känner mig inte så laddat på så mycket mer ...

Jag och M hade planer på att dra till Hultsfred i år, men de planerna krossades i ett schmeck när mother med hundögon sa att "det är ju den helgen som vi ska ... " bla bla. Älska att den enda helgen på HELA SOMMAREN som jag hade planerat att göra något (om det inte hade blivit hultsfred skulle vi ha "luleå-reunion" i våran stuga) är den enda helgen på hela sommaren som jag måste, "nä rebecca du måste inte, jag kan inte bestämma vad du ska göra, men .. " ja ni vet, jag MÅSTE alltså. Kul för mig, verkligen.

Kommentarer
Postat av: magda

cooooool blogg

2009-06-15 @ 22:48:20
URL: http://maggas.blogg.se/
Postat av: Malin

Farmen va? Yes!

2009-06-16 @ 00:21:00
URL: http://onormalins.blogg.se/
Postat av: Sofia

ÅÅÅÅH en till Cooling att följa. Börjar bli jobbigt det här!

2009-06-16 @ 08:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0