You gotta roll with it

Vad hände? Jag hade ställt alarm på halv tio, vilket ändå är sovmorgon. Vaknade typ halv tolv helt förstörd. Har asont i ryggen, misstänker att någon misshandlat mig i sömnen, nämner inga namn ...

Idag har varit en ny härlig dag i trädgården. Solen skiner idag och jag har haft på mig nåt annat än tjocktröja och dunjacka typ, så att min hud kanske iaf blir en nyans rödare. Älska svenne-hud. På med solfaktor 50, på med hörlurarna, sen kör vi!

Sitter just nu ute på altanen och dricker kaffe, röker och skriver. Varför jag har datorn ute vet ingen!? Ester sitter mittemot och skalar rabarber (?) med den fulaste kepsen ever. Hon ska göra rabarberkräm(?). Hur hon, yngst i familjen, kunde bli min farmor vet igen heller.

Kommentarer
Postat av: magga

hon vill ju va som dig aka mogen

2009-06-17 @ 16:06:35
Postat av: ester

käften kristina

2009-06-17 @ 16:22:36
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0