I got blistered and burned And lost what I earned But I live and I learn

Okej, jag kan inte hålla mig borta längre. Bloggabstinensen har tagit över. Jag har ett sjukt behov att berätta om det som händer i mitt otroligt intressanta liv. Skadat.

Jag har hittat min externa hårddisk som jag trodde var looong gone, och där finns det bilder!! Omg, det verkar som det enda vi gjort i 45 års tid är att fota. Vissa bilder är riktigt fina, medan andra (aka de flesta) är så fula att man inte vet om man ska skratta eller gråta. Typ "vem kan ta den mest osmickrande bilden på den andra"-tävling. Jag har spenderat mycket tid att gå igenom dem. Alltså jag har haft galet långt och MÖRKT hår. Spårat. Vad hände!? Vi har gjort sååå sjukt mycket konstiga saker i våra dagar. Att se bilderna från eran "Rebecca och Magdalena mot världen" gör att de 110 milen känns sjukt ovärt. Jag saknar min bästis.

Veckans lärdom: Allt man behöver göra är att öppna ögonen; there's tons of fish in the water, so the waters I will test


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0