I wish I was special But I'm a creep

Alltså jag är rätt så skicklig. Den senaste tiden har jag skadat mig så fort jag är i köket. Typ skär mig på knivar när jag diskar, bränner mig på stekpannor och dylikt. Idag har jag gjort det igen! Bränt tummen på en plåt. Det gör så ont att jag knappt kan använda tummen. Jag kan inte kontrollera mig själv, jag är överallt typ.

Det är sjukt hur vissa låtar kan påverka mig. Särskilt hur vissa delar i låtar kan få mig att nästan börja grina, varje gång. Lite pinigt när man lyssnar på musik på offentliga platser. "Men hur är det med dig Rebecca!?" "Öööh jag lyssnar på musik.." Typ i Bridge over troubled water när de sjunger "see how they shine if you need a friend I'm sailing right behind". Jag blir tårögd VARJE gång, jag vet inte varför om det är hur de sjunger eller vad de sjunger men det slår aldrig fel. Det är bara så fint att det blir för mycket för mig. Känslosam, yeah that's me! Snap


Obs JAG är storasystern!

Glatt-borsta-tänderna-gäng-i-stuga

De långa syskonen i mysig hög i stuga
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0