I'll be one tough act to follow

Jag har städat mitt rum! Satt i skolan och "pluggade stenhårt" som vanligt. Fick plötsligt ett "städ-ryck". Då detta inte inträffar särskilt ofta var det bara att packa ihop sig och kasta sig hem. Jag har rensat garderober, sorterat, vikt, hittat grejer som jag trodde var long gone och bokat tvätt-tid. Känns himla bra. Men jag fattar inte hur jag kan ha så mycket kläder, eller jo det fattar jag. Helt sjukt, dötrist och långtråkigt och alldeles... alldeles underbart!

Igår åt jag och mina "småsyskon" aka isak och dilek mysmiddag tillsammans. Sen övergav isak oss för .. ja den trogna läsaren vet vad. Men jag och Dilek fortsatte mysig kväll med filmen "He's Just Not That Into You". OMG. Filmen är sanningen! Efteråt följde arga diskussioner, tårfyllda ögon och massa skratt. Nu har kvinnan dragit till Malmö och lämnat mig med 28 datanördar, men de är ganska härliga. Jag är ju typ deras mamma så vi är en härlig familj. ? Jag tror Josef my (real) babybro2 kommer imorgon. Ingen vet, men det märks. Himla kul isf.

Jag fick det bästa samtalet ever igår. Ester ringde från andra sidan atlanten och bad mig gå in på min favvoaffärs hemsida. "Kolla om det är nåt du vill ha så kan vi ju köpa det åt dig!". OMG, hur ska jag kunna välja en sak!? Det hela slutade med att jag sa att jag ville ha allt och att jag "en stackars-fattig-bortglömdavminfamiljsomåktetillusautanmig-student blir tacksam för allt!".

Nu ska jag gå till ica och hyra film (som vi ibland brukade göra i min ungdom). QT med mig själv.




It's all about bra hållning



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du har städat garderoberna, så att du får plats med nytt. Hoppas grejerna inte är alldeles för stora. Du får helt enkelt äta upp dig lite... Kommentarer?

2009-10-29 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0