Man Must Dance

Jag tog just en rökpaus i mitt pluggande. Omg, härligt väder. Såg då nåt ganska oväntat. När jag satt där, njöt av musik och det härliga vädret, flög en kråka förbi med en bulle i näbben. Va? Jag blev tvungen att kolla två gånger. Vart har den fått en bulle ifrån!? Det bästa var att en annan kråka jagade den. Mycket ska man se i sina dar (?).

Gårdagskvällen inleddes med Idol med favoritgäng. Vi drog sedan vidare till stuk och chillade. Det är sjukt ändå hur saker man inte ALLS har tänkt på gör intryck ... ? Komplimanger är alltid kul ... och oväntade. Galet. Ikväll är det födelsedagsfest för Zara som gäller. Det ska bli kul. Men först SKA den här uppgiften, som btw är det tråkigaste jag någonsin gjort, vara färdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0