Oh! Clean it up Johnny

Jag har haft en RIKTIGT händelserik kväll. Den inleddes klockan fem när jag släpade mig hem från skolan. Älska att komma hem och behöva diska i två dagar för att kunna börja med maten. Jag lagade iaf god mat. Dock en liten grej. Känslig läsare varnas .. När jag skulle skära tomaten råkade jag skära av en bit av fingret! SÅ HIMLA ÄCKLIGT! Blodet forsade och ja .. inga mer detaljer. Nu är det iaf en "grop" i fingret, men blödningen är under kontroll. Skickligt. I cut my way out of control. Holla. Snap. 

En annan höjdpunkt under kvällen var när jag gick till skolan för att skriva ut. I min egen "lyssna-på-musik-på-högsta-volym-I'm-walking-to-the-sound-of-my-favorite-tune"-värld skuttade jag fram längs regnbågsallén. Du vet när musiken är så bra att man måste hejda sig själv från att sjunga med och göra lite schyssta moves. Jaja, back on track. Jag gick där och sen möter jag en "hejkompis" (alltså en sån man inte vet varför man känner men man hälsar alltid). Jag tänkte vara artig och hälsa. Till och med jag blev chockad över min höga ljudnivå. Älska att skrika hej till någon man inte ens känner. Men det nya mottot är "Hellre skrika hej än att inte hälsa alls".

Förutom de höjdpunkterna har kvällen bestått av plugg, kaffe, äpplen, cigg och lypsyl. My favorite five typ. Men imorgon är det slutspurt. 16.00 ska arbetet in. Fram tills dess är det jag som p-l-u-g-g-a-r ihjäl mig jag har MYCKET kvar att göra, men sen är det heeeeeelg! So close but yet so far away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0