Uprising

Spårad dag, spårad kväll. Vi tog en "promenad" men jag vände typ vid stil, pallade inte. Drog hem och började städa (?). Typ nivå "putsabadkarochrensabortruttnabladpåblommorna", så det var inte att leka med. Nu luktar det asgott. Dammsuga m.m. lämnar jag till Ester som kommer imorgon. Jag känner mig så härligt trött. Har ont i kroppen (från träning i måndags, inte SÅ vältränad) och orkar knappt hålla ögonen öppna. Jag längtar tills jag får gå och lägga mig!

Imorgon kväll, som sagt, kommer Ester. Men innan det väntar en HÄRLIG dag i skolan och träning igen. Va? Två gånger på en vecka, man kan nästan tro att vi är tillbaka. Nu är det dags för dagens sista låt, och den måste väljas med omsorg. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0