You Really Got Me

Igår cyklade jag för .. eh .. typ första gången det här året, seriöst!? Trodde typ att jag glömt hur man gör, men icke sa nicke. Vi flög fram typ. Jag är helt störd när jag cyklar, jag kan liksom inte bara glida utan måste tävla (med mig själv) hela tiden; jag.får.inte.ställa.mig.upp.i.backen.måste.orka.heeela.vägen. Psyko! Så det var ganska jobbigt, men ändå kul. Va?

Linnea fyllde år igår så jag och Dill-i-dill kastade oss dit (på våra superhojjar) för födelsedagsfika innan middag, INTE smart. Kvinnan hade bakat för tio år framåt och vi åt typ allt. Men det var det värt. Riktigt mysigt. Sen var det bara att kötta hem igen, förbi ica och inhandla diverse viktiga saker, äta mat, dra till G för att kolla på film och färga hår. Lite blondare, lite dummare men lika härlig typ.

Idag har jag spenderat största delen av dagen i skolan, inte helt ovanligt. Allt går sakta, sakta men säkert framåt. Bara imorgon kvar sen är det helg. Imorgon ska teorierna bara flöda fram som ett rinnande vatten typ ner på pappret så att jag kan vara ledig i helgen! (Va? aka göra det jag ska och sen chilla). Ikväll har vi varit och tränat, TVÅ pass! Vi är sjuka, men hurtiga. Återigen Ragga och återigen super-svensk, men också super-kul. 

Jag vet inte riktigt vad som händer i helgen, är heeelt öppen för förslag. Det ska bara bli så himla skönt med sovmorgon och att slippa plugga!



Coola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0