Fire In The Sky

Alltså jag var nyss ute och rökte och lyssnade på "Readymade" med RHCP. Fet låt. Jag fick verkligen stoppa mig själv för att inte digga för hårt och skratta högt, nån kan ju faktiskt se mig och jag menar, de hör ju inte musiken. Jag riktigt kände hur det började rycka i guitarhero-fingrarna (oj, guitarhero var inte igår). Gitarrsolot är typ lycka.

Värd helg med middagsmys, tur på stan och musik. Massa musik. Hoffmaestro på STUK, bokade Muse-biljetter till i sommar och diverse sång. Efter gårdagskvällen med galen konsert och diverse nattliga äventyr på skolan har jag idag dammat av guran och "spelat" hela dagen, typ förutom vissa avbrott för sociala aktiviteter såsom kaffe, mat, promenad och te. Det finns en nackdel med varmare vårväder. Pollen! Pollen dödar mig, och min röst. Men ser det ut som jag bryr mig? Nä just det. Då är det bara att sjunga ännu högre. In your face my vocie, typ.

I veckan ska E opereras. Kul att det ÄNTLIGEN blir av, men inte okej att jag inte kan sitta bredvid och hålla min bästa lillasyser i handen. Kvinnan är ju bara ett barn! Och hon är den bästa jag vet.

Oooooo-keeeej. Heeej







Kommentarer
Postat av: Ma

Kul att höra att du lever och har det bra. Pa är fortfarande fast i USA.

Hur ser reseplanerna till Hongkong ut?

2010-04-19 @ 10:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0