If You Got The Money

Nu är min familj här och det är typ askul. Mamma är rätt så rolig "Alltså jag och pappa bor på hotell för det blir så himla mycket lättare för ER", "Alltså bara för att NI ska slippa tänka på oss", "Det blir så jobbigt för ER med 6 personer i lägenheten". Alltså mamma håll din mun, du kan bara erkänna att DU vill bo på hotell. Alla fattar!

Jag och E kom just hem från skolan, va menar vi allvar!? Japp! Vi drog en runda till först centrum och lekte med pianot. Ester spelade så högt att jag blev döv på det örat som inte redan är dövt. Sen drog vi vidare till f-huset och sjöng på det "bra stället". Living the dream. Finns det nåt bättre sätt att spendera en fredagkväll? Nej skulle inte tro det.

Vad skulle du ta med till en öde ö? Helt klart tops, endast de med hörselgångseksem kan förstå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0