What's the point of doing anything If you'll never notice

Har hört "rykten" om att en viss familj är påväg till Luleå. Wiihoo. Nilsson-reunion, typ. Äntligen kommer Bengt och stämmer min gitarr. Let's make some music with my band aka Ester, Josef, Isak, mamma och pappa. 

Igår inledde jag "rensa ur mina saker som jag inte behöver fram tills jag flyttar för att skicka hem det med min familj". Efter att jag rensat ut fem sopsäckar med kläder ur garderoben, en med väskor, två ikea-påsar med skor och två lådor med skolgrejer knackade B och D på och jag gav upp. De höll på att svimma när de kom innanför dörren, "Rebecca menar du allvar!?". Många brukar ju liksom säga "Alltså jag har så himla mycket kläder!" ... jag HAR VERKLIGEN mycket kläder OCH skor OCH väskor, när t.o.m. B och D blev chockade som själva har rätt så mycket, så fattar du att det är allvar.

Igår under skärtorsdags-taco diskuterades allt mellan himmel och jord. Bland annat det här med ytlighet. Att gilla kläder och mode är ju ganska ytligt, men det är skillnad på att vara ytlig (och vilja se bra ut som jag antar att de flesta vill) och vara Y-T-L-I-G. Jag tror att folk tror att vi är Y-T-L-I-G-A(st) if you know what I mean. Om de bara visste. När folk börjar snacka solning, hårförlängning, naglar, bantning och diverse vaxning vill jag typ låtsas svimma för att slippa höra. Och det här med beach 2010 .. palla .. om nån har nåt emot min kropp och inte vill se, så titta inte! Cause I'm gonna eat chips and be lycklig.

Konstigt inlägg. Nu ska jag dricka kaffe och lyssna på musik. Hej

Kommentarer
Postat av: Tobias

Like your sista inlägg.

2010-04-02 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0