Once upon a time I was falling in love. But now I'm only falling apart


Har slutat jobba för den här sommaren och har nu "semester" innan jag drar österut. Är för tillfället i Kungsör och chillar hemma hos Mayers. Maggi är på jobbet och jag myser runt här "hemma". Har hunnit göra massa viktiga grejer såsom att måla naglarna och druckit fyra koppar kaffe.

Reseångesten har börjat infinna sig. Jag vill inte åka. Jo det vill jag. Nej det vill jag inte. Jo det vill jag. If you know what I mean. Det är så många jag kommer sakna.

Sommaren har suttit som ett schmeck. Har mest jobbat, men har även hunnit med en hel del gobitar. Jobbet har kanske inte varit det roligaste jag varit med om. Men ingår man i ett dreamteam som krossar allt motstånd aka ogräs så blir även de tråkigaste uppgifterna superroliga. Sommaren i Åker aka sommaren med Helena aka sommaren jag inte var fräsch en enda gång aka sommaren med så mycket mygg att hälften vore nog, är alltså slut. Har lärt känna många härliga människor.

Nu ska jag leka med Magdas katt och dricka en kopp kaffe till. Tja

Supercoola bästisar. Yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0