Malaysia

Vi är nu i Malaysia efter två dygn av förvirrig, resa, sjukdom och rejäla solbrännor. Resan hit är lite av en dimma, somnade i Bali och vaknade upp i Malaysia typ. Men nu verkar vi alla vara någorlunda tillbaka på banan igen, iaf tillräckligt för att palla med sightseeing ala Malaysia. Igår mådde jag sådär bra. Ville bara åka hem till mamma och stanna där, aldrig mer resa typ. Idag mår jag bättre och fattar inte att jag kunde känna så. Visst jag saknar min mamma, ihjäl, men ett tag till pallar jag. Har just duschat och fräschat till mig, så mycket som det var möjligt det vill säga inte mycket, efter att ha avnjutit hotellets frukostbuffe. Helt ok, de hade diverse pannkakor, ägg och toasts men jag kan fortfarande inte fatta att asiater äter nudlar och ris till frukost, lunch och middag. Här hade de även dumplings och andra friterade grejer till FRUKOST. Palla! Men jag blev mätt alltså nöjd, så de får äta vad de vill.
Magdalena Mayer; ikväll, alltså min kväll, är det vi som pratar på Skype. Jag MÅSTE boka diverse grejer.
Drar på äventyr i nytt land. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0