Gravity

Sitter på ett fik i Bali. Fatta, i BALI! Trodde aldrig jag skulle komma hit. Det har alltid varit en drömresemål som jag ska göra "nångångilivetlängrefram". Men nej, nu sitter vi här. Svettiga, slitna men SÅ lyckliga.

Lämnade HK, sorgligt men ändå spännande. Mellanlandade ett dygn i Singapore, så det blev en snabbvisit i Singapore city. Fett ställe. Sen fortsatte resan hit till paradiset Bali. Valutan är helt sjuk. Inledde med en taxiresa för 80 000, tog ut några miljoner i ATM och köpte just en kaffe för 22 000. Man blir lite förvirrad och känner sig ganska rik. Vi har det jättebra, läget är under kontroll (mamma), shoppingen är fet (ester) ska försöka befinna mig vid skype nån gång när Sverige är vaket (magda).
Ska försöka göra färdigt mina sista skoluppgifter nu så att vi verkligen bara kan njuta.
Såg just en tomte med en skylt om sa "16 days until christmas", känns sådär verkligt. Innan dess ska vi hinna med Malaysia och befinna oss i Thailand. Sjukt, sjukt, sjukt. Men först har vi en vecka kvar här. Livet är ändå ganska bra.
Lång i Singapore

Coola i Singapore
Vårat hotell i Bali
Beachen jao
Stekig turist

Kommentarer
Postat av: m

Jag gillar så mycket som bara jag kan!

2010-12-09 @ 09:40:26
Postat av: Ma

Skönt att få ett livstecken. Ta hand om er.

2010-12-13 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0