Come on down to the other side

Flytt, check. Hemma, check. Sommarjobb, check. Skolan, check. Typ Living the dream. Börjar jobba på måndag, så den här veckan är jag fetledig. Ska dra till Sthlm i morgon och träffa underbara Sara. Sen i helgen ska jag till en ännu större stad; Kungsör och hänga med familj nummer 2 aka the Mayers.

Igår, efter att jag lämnat i den slutgiltliga versionen på den sista skoluppgiften ever, var en riktig stekdag. Jag och mamma drog till stan och åt. Min mamma är bäst. Jag hoppas att jag blir som henne när jag blir stor. Jaja, E joinade gänget och vi drog ett varv i Nykpgs city. Coolt gäng drog hem och de coola systrarna lekte med longboards, diverse förstärkare och gitarrer. Pappa är inte hemma så vi smög in i hans "musikrum/studio" och lånade några viktiga grejer. Sen lekte vi med micken, ekomaskinen och diverse elgitarrer. Vi hade så roligt att E "glömde" plugga. Sen var det natt. Jag älskar att vara hemma med min familj. Pappa som jobbar rätt så mycket, med betoning på RÄTT SÅ MYCKET, kommer hem imorgon och jag längtar efter honom. Då är hela min favoritfamilj samlad igen.  

Nu ska jag styra upp mig själv och dra mot city för reunion-fika med härliga kompisar, som det var alldeles för länge sen jag träffade.


På tal om fiasko, den ena är mer hjärndöd än den andra:



Kommentarer
Postat av: Moni

Kul att sångfåglarna underhåller...

2010-06-09 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0