Hero Of War

Vilken start på den här dagen! Finns det nåt bättre än att vakna upp till solsken, äta frukost, dricka fett med kaffe och inleda med en film? Riktigt värt! Kollade på Fame, har varit med om bättre men allt med sång och musik är värt. Grät några gånger (vet inte om det beror på trötthet eller bara töntighet, antagligen det sistnämnda eftersom jag inte var särskilt trött). Svidade om till vanliga kläder från pyjams typ vid ett-tiden och kastade mig till stan för att möta upp härligt gäng. Fikade, klippte mig och mötte upp gäng som fortfarande fikade, men hade bytt fik. Drog hem i taxi Jhåckee. Avnjöt norrländsk middag; Guldvaskarpanna (att Isak fått receptet av farmor säger allt!). Det var gott iaf. Nu dricker jag kaffe och samlar kraft för att ta tag i mig själv för att orka gå träna. Måste.orka.youcandoit.komigen!

Vädret idag har ju iaf varit stek. Sjuka vårkänslor har börjat infinna sig. Snart, snart är det dags för skinny och converse på heltid. Längtar till maj aka månaden man inte har tid att plugga för att man måste hänga på fläcken hela tiden, typ såhär:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0