Hopes And Fears

Alltså hösten .. palla. Det sjukaste är att jag kan göra EXAKT vad jag vill, jag har alla möjligheter i världen och stöd i vad jag än väljer. Jag har inget som binder mig någonstans, jag kan dra var jag vill i HELA världen (speciellt till ett visst land för att plugga). Men det är det som är det jobbiga, orka bestämma! Det finns så sjukt mycket jag vill göra, och som jag kan göra, men jag kan inte bestämma mig för vad jag vill mest.. Jag har iaf "hittat" min passion i livet, det som jag verkligen vill jobba med. Synd bara att det inte har något med min magisterexamen i sociologi med inriktning mot arbetsvetenskap och personaladministration att göra. Men jag är ju fortfarande ung (typ) och det är ju aldrig försent att sadla om och satsa på det man brinner för. Holla. Snap.

Fick hem min d-uppsats i dag, tryckt som en bok. Alltså menar jag allvar!? d-nivå .. oooh. I didn't think I had it in me, but I guess I was wrong. Check. Imorgon är det deadline för den här läsperiodens sista inlämning, sen är jag ledig typ hur länge som helst. Stek. Det är jag värd.

En gång hade jag mörkt hår aka naturligt och min bästa kompis vid min sida. Nu är jag blond och har ingen koll på nåt, men det är ändå ganska väldigt bra.



Kommentarer
Postat av: Türkis

Heeeeeet bild =) ditt hår e riktigt bra där asså =)

2010-03-18 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0