Prayer Of The Refugee

Dröm nummer två har just slagit in. Jag har, under mina fyra år här, ALLTID drömt om att sjunga i F-huset, vid trappan du vet, sjukt värd akustik och nu har jag gjort det! Gäng drog till skolan för att en av oss skulle skriva ut viktiga grejer, sen spårade det ur med både sång och dans. Skolan är som roligast när ingen annan är där. Jag kan btw berätta att dröm nummer ett besannades när E var här; hon spelade på flygeln i ljusgården och jag sjöng. Det var värt det också. Musik gör mig så sjukt glad, typ lyckorus-nivå. Vi skattade ihjäl oss hela vägen hem.

Nu ska jag äta en macka som jag, hör och häpna, bakat själv! 

Sjukt intressant inlägg, men det är det väl alltid!? Snap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0