When The Sun Goes Down

Igår var det middag för J som flyttar IMORGON! Omg, nu börjar det bli verkligt; livet går vidare. Härligt gäng åt god mat, lekte, drack kaffe och spelade spel (team Nilsson vann fyi, coach Bengt och lagledare Mona hade varit stolta).

Idag har återigen bestått av ifyllande av papper inför kommande utlandstermin, har även snackat allvar med två härliga som redan varit där. Det börjar också känns verkligt. Jag tror redan att jag slutat här och vill åka typ N-U! Men först, en läsperiod kvar. Måste styra upp sommarjobb; mamma och pappa AB aka jobba i trädgården är ett bra jobb och de betalar bra men till hösten väntar ett halvår shopping, jag satsar på att tjäna några miljoner på SSAB istället. Måste fixa diverse andra ärenden också, saker till kommande flytt. Grejer som man skjuter upp för att man inte riktigt vill inse att det är sant, men som sagt, tiden går fort och snart är det sommar och jag lämnar Luleå forever.

Dagens lärdom: Rygga är nog det mest värda ever, jag har aldrig känt mig så ung, sportig, fräsch .. ja levande typ. Skuttade fram, "omg jag har glömt väskan!" för att nästa sek inse "aah den sitter ju på min rygg .. smart uppfinning"
Dagens godaste lukt:
Va? Konsitg grej. Men måste tyvärr säga min egen parfym. Viktor & Rolf Flowerbomb, den dyrare med rosetten. Jag luktar så gott att jag blir nervös av mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0