But I don't want the next best thing So I sing and hold my head down and I break these walls round me

Ännu en vecka är över. Idag tar jag helg från plugg och drar till stan. Dagens mission: köpa examenskläder. Lättare sagt än gjort i Luleå. Men med tanke på att jag är en elit-shoppare med (inte för att skryta) sjukt bra smak borde jag klara det galant. Pengar är numera inget problem, då jag vinner olika vad till höger och vänster och vissa är så dumma att de verkligen ger mig pengar. Jag har aldrig spelat om pengar, mina föräldrar har varit hårda på den punkten, vilket har lett til att jag knappt köper lotter för att det är så "onödigt". Men när någon utmanar mig, förlorar och ger mig pengar som denna vägrar ta tillbaka så får den skylla sig själv. Och jag menar jag klagar inte eftersom jag då kan köpa lite fetare klänning. Värt.

Jag sa en gång att rygga är det mest värda ever. Jag hade fel. Det mest värda ever är magväskan! Folk hånar mig, men ser det ut som jag bryr mig? Nä, just det; jag har magväska och är stolt över det!

På tal om fussball .. nähä det var bara in my head. Det är i alla fall det roligaste jag vet, vilket är ganska tragiskt. Jag och B är ett dreamteam som krossar allt motstånd i vår väg, typ. Vi kommer närmare och närmare att slå våra ärkerivaler och innan vi flyttar ska detta hända. Det är sjukt mycket prestige inblandat, så vi funderar på att dra på träningsläger till stuk nattetid med vattenflaska och svettband och köra järnet, typ. När vi under ett spinningpass börjar snacka fussball-taktik borde vi inse att det gått för långt ...

Yeah yeah. Nu ska jag ta en kopp kaffe till, spela lite gitarr och samla kraft för att duscha och sen dra vidare. Later

Snygga


Kommentarer
Postat av: Ma

Blev det något köp?

2010-05-11 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0