Ruby

Okej, dröm nummer tre .. ? fyra ..? Ääh whatever, en dröm har just slagit in, igen. Jag kastade upp gitarren på ryggen, tog med mig en vän aka Dilek och drog till F-huset och lekte. Det var typ fett, trots att mer än halva tiden gick åt till att vara rädd att nån var där.

En bra, men sjukt snabb, helg är över. Fredag var ju valborg, och det var ju typ kul. Kvällens höjdpunkt var när mitt lag vann i kubb. Lördagen kan ha varit en av de längsta dagarna i hela mitt liv, inte tråkig bara lååång. Pizza, yatzy, regn, chill och allstar. Inledde yatzyn strongt med en yatzy i första omgången, hade en seger-strike (trodde jag) och slutade sist. Men det viktigaste är inte att vinna, det är ju att delta. Och det är ju inte mitt fel att yatzy är världens sämsta skitspel. Idag kämpade vi oss till skolan för att plugga. "Pluggade", åt fetsubwaymacka och drack kaffe ur medtagen termos. Gick hem för en date; Dinner and a movie. Att min "date" var min lillebror och att vi såg filmen på skolan är ju liksom mindre detaljer... Det var iaf kul. Senare drog jag och D till F-huset, och nu sitter jag och äter aprikoskräm med mjölk.

Imorgon ska den näst sista uppgiften här på LTU in, och jag vet inte riktigt hur jag har tänkt eftersom den är långt ifrån klar. Men på nåt sjukt sätt har jag en tendens att fixa det ändå. Det är inte utan anledning min vänner kallar mig Räkan, short for Räkmackan. Snap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0