Cee Lo Green - Fuck You

Efter att ha provat alla tänkbara nyanser av rött har jag hittat den hårfärg jag vill ha, och det är ju kul för mig. Så att du vet.
Sitter på lektion och myser med kaffe i min termos-mugg från Starbucks. Älska måndagar när vi har 3 timmar lång lektion, 10 min lunch och sen en till 3 timmar lång lektion. Men överlever man måndagen, överlever man allt. Just nu snackar vi religion och identitet. Himla intressant och vår lärare är så gullig, lätt min favvo-lärare.

Ute är det så varmt att jag nästan blir irriterad; när blir det höst liksom? Ena stunden är det sommar nästa höst för att i nästa sek bli sommar igen. Orka med ostabilt, nej.
Nu är det dags att packa ihop och kasta i sig lunch, hetsröka en cigg och sedan springa 2 km till den andra lektionen, What up.
Rätt så fräscha

Kommentarer
Postat av: Ma

Trevlig titel på inlägget. Inte i Mammas smak. Hoppas du har det bra. Längtar. När får jag ett datum?

2010-11-15 @ 18:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0