The Cave

I Luleå är allt som vanligt, typ. En liten skillnad. Jag bor ju faktiskt inte här längre. Himla kul att vara här och hälsa på iaf. Kul att träffa alla igen. Eftersom jag för tillfället är arbetssökande har jag ju inte så jättemycket måsten. Måste säga att det är riktigt skönt. Chillar verkligen runt. Igår var det tacomiddag med diverse gitarr/sångäventyr. Sen drog vi vidare till stuk, vilket var nostalgi på högsta nivå. Idag var vi på stan. Skulle köpa några sista nödvändiga detaljer till balen. Det hela slutade med att jag spårade ur och köpte allt jag såg. Inte ok. Men som vi brukar säga, det var jag värd. Tillslut tog Emelie tag i saken och föreslog en fika. Efter en redig kaffe hade jag lyckats snap out of the shoppingflow och tog tag i min egen krage och drog till stuk och spelade fussball. Därifrån hem för lyxmiddag aka rostade kaviarmackor. Tog med mig Isak aka gullebror och drog till F och V på b-dayfirande. Mysigt. Frös bara ihjäl tre, fyra gånger. "Hem" igen till porsön. Tog på mig allt jag äger, och allt Isak äger också, och gick till Vänorts för mys/filmkväll hos älsklings-Dillen. Mysigt igen. Gick sedan hem. Mot alla odds överlevde jag och sitter nu i min onepiece och hör två nördar, aka Isak och Albin, diskutera nån slags taktik i nåt töntigt dataspel mixat med bra musik, i min lägenhet som inte längre är min.
Nu är det mer än dags att sova. Jag saknar Ester. Min bästa lillasyster. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0