Ukulele Songs

Ja just ja, bloggen.. Det var inte igår. Men nu är det dags för uppdatering!

Vet inte var jag ska börja, mycket med betoning på MYYYCKEEET, har hänt sen sist.

Bor numera i Stockholm (jag har alltså flyttat hemifrån för andra gången, fattar du hur stort det är!?), har ett jobb, har jobbmobil, har visitkort, har till och med gymkort! Vuxenpoängen bara cashas in, dagligen. Jag har i hela mitt liv velat bo i Stockholm, och nu gör jag det. Ibland känns allt som att det är bra för att vara sant. Och det kanske det är, vad vet jag.

Var på Foo Fighters härom .. eh .. veckan. De var bra, riktigt bra, men höjdpunkten var ändå förbanden. När Biffy Clyro intog scenen blev Ester hysterisk av lycka och jag började nästan gråta. Att de sen var hur bra som helst, och att jag, Ester, en kille bredvid oss och en kille 10 meter fram var de enda som hade hört dem förut och var de som diggade mest, gjorde inte saken värre. En riktigt bra sommarkväll i ett soligt Stockholm. 

Har under den tid jag bott här i storschtan hunnit med en hel del värda reunions; en del väntande men även en del lite oväntade. Det är det som är så himla roligt med just Stockholm, det känns som alla förr eller senare har vägarna förbi. Helgen är fullspäckad, vad hände? Men så värt.  

Nä nu måste jag sluta ha smygrast och jobba vidare! Snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0