Jag Kommer

Sökt jobb, check. Stickat, check. Druckit kaffe i skolan, check. Fått psykbryt på Isak, check. Tanken är ju att jag ska vara här för att "se till att Isak gör det han ska". Trots att han fyller 22 (på tisdag) är han inte alltid så .. eeh .. effektiv som man hade kunnat önska. Eller alltså han gör det han ska, jag får bara säga det till honom 25 gånger innan han gör det. Men trots detta är han typ bäst. Lite lat, men i övrigt himla härlig kille. I love him!


Sitter just nu och lyssnar på gamla inspelningar som jag hittade på min dator där jag och pappa rockar med diverse sång och musik, allt är inte vackert men det är ändå himla värt. Det roligaste är snacket mellan låtarna. Hjärndöda är bara förnamnet. Är just nu på nån slags julsång. Ok.
Ska styra upp mat, typ nu. Jag är döööhungrig. Mot Ica. Hej

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-19 @ 08:50:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0