Love it will not betray you, dismay or enslave you, It will set you free Be more like the man you were made to be

Bra dag i Lule-town. Luch i skolan med bra gäng. Har under eftermiddagen "tagit tag i viktiga grejer" aka fått Isak att göra saker han redan skulle ha gjort. Tur för honom som har två mammor. Resan upp gick typ fort som vinden(?). Proffschaufförer som vi är körde vi bara hälften var rakt av, lyssnade på ljudbok HELA vägen. Vi har ca tre skivor kvar, och vi båda, längtar tills vi ska åka bil igen så vi får veta hur det går för Jenny (hon i boken, som jag tror är min kompis och Isak tror är han. Man blir lite hjärntvättad av att lyssna på en ljudbok i så många timmar i sträck).
Just nu sitter jag i min onepiece, stickar och lyssnar på Mumford & Sons medan Isak, Albin och Daniel lagar mat. Mycket bra. Så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0