Smile

Jag måste ändå säga att det är konstigt att folk vill läsa min blogg. Det är ju inte direkt den roligaste, mest intressanta, fascinerande bloggen jag någonsin läst. Jag tror inte jag skulle palla läsa om någons intressanta stick-äventyr och andra hjärndöda grejer. Men kul för er liksom. Snap.

Men iaf, en gång hade jag en superbra dag, och det är inget mot den dagen jag har idag. Massa fyller år, bland annat två älsklingar aka Isak och Magda, det är underbart väder och jag har flow. Känns bra. Dagen inleddes med skönsång framförd av mig själv, och en dag kan ju knappast börja bättre än så!

För alla er som väntat med spänning (mamma), här kommer fortsättningen på "Flytten". Huvudpersoner: Isak "inte snabbast i världen" Nilsson och Albin "halvrolig" Burman. Dramat utseplar sig i en kaotisk lägenhet på Docent. Gästinhopp av mig. På torsdag går Isaks flyttlass, och efter det återstår underbar flyttstädning. Jag har försökt hinta, sagt, skrikit att det kanske är dags att börja packa. De små liven har iaf tvättat, naaaw typ. Fram till i söndags hade inte mycket hänt. Men när de på lördagen fick reda på att mamma Albin skulle anläda på söndagen, då blev det fart på dem. Styrde upp ett och annat, båda gick upp tidigt och diskade, städade och började rensa. Jag bara gapade, vad hade hänt? Men kul att de har respekt för mammor. Albins mamma och syster anlände, vi snackade skit om Isak och Albin ett tag, och efter det följde intensiv-packning. I samma sekund mamma och syster åkt och jag återvände hem efter diverse äventyr fann jag båda två vid varsin dator. Men nu börjar det ju verkligen dra ihop sig. Isak packar en låda, pratar stolt om det i en halvtimme, spelar lite dator och sen börjar det om. Känner på mig att det kommer bli en låååång dag imorgon. Men kör ba.
När jag var ute på äventyr i Asien skickade min familj en låt som de sa att de lyssnade på när de saknade mig, alltså typ hela tiden. När jag lyssnar på den börjar jag typ grina, varje gång.
Nu måste jag styra mat innan jag svimmar. Ester, ring mig sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0